onsdag 7 mars 2007

Tisdag

Idag luktade det VÅR när man kom ut i friska luften. Hoppas inte det är falskt alarm, jag läntar efter ljuset och värmen.

Igår (måndag) hade jag min gitarrkurs igen. Den går var annan vecka, men tiden går fort mellan gångerna! Mycket bluesspel blir det, och det är ju kul för en inbiten bluesfanatiker som jag! Nästa gång ska vi köra lite öppna stämningar, kanske lite slidegitarr oxå. Vi får väl se!

I kväll (tisdag) var jag på VisSkolans viscafé igen. Det var mycket kvinnlig fägring då alla fyra som framträdde var tjejer! Alla var väldigt bra, man märker att dom gått ett tag på VisSkolan nu! Men bäst i kväll var nog Josefin M:s låt "Skjut mig" (tror jag den heter). Den satt som en smäck! Hon kommer säkert att skriva mycket bra framöver, det är jag säker på.

Inga kommentarer: