söndag 25 mars 2007

Sommartid.

Jojo, idag är det sommartid minsann! Klockan ska ändras, och vi ska luras att tro att det blivit ljusare på kvällarna. Jag har väl vant mig nu efter så där en 25 år med sommartid, men ingen har kunnat förkala för mig VARFÖR I HELA FRIDEN vi har sommartid???!!! Kom inte med sånt som att det ska bli ljusare kvällar för folk att vara ute i, det tror jag inte en sekund på. Det måste vara ekonomiska grunder. Man gör inte sånna här ingrepp i vardagen bara för att folk ska bli glada! Är det nån som vet, skriv en kommentar!

Idag har jag varit i studion igen och spelat in lite till. Jag hade med min bror, "Sleepy Lars" som la på piano och bas på en del låtar. Jag rekommenderar er att skaffa skivan när den blir klar, om inte annat för att höra hans lir, det är suveränt!
Nu är det bara en låt kvar att spela in, sen blir det mixning, mastring och utgivning. Jag kommer att bli SÅ berömd! ;-)

Inga kommentarer: