tisdag 27 mars 2007

Provmix

Idag fick jag en provmix på fyra av låtarna som jag spelat in. Det verkar lovande, i varje fall ljudmässigt. På dom här låtarna är det bara gitarr och sång, enkelt och avskalat, men det är så jag vill ha det. En klassisk visskiva som man gjorde förr i världen, innan alla vissångare började använda rockband som uppbackning. Inget ont i det, men det är inte riktigt min bag. Jag har i och för sig piano på en låt, och bas på ett par stycken, men annars är det bara jag och min gura.
Jag är lite tveksam till en av dom här fyra låtarna, jag tror inte den håller måttet riktigt. Men jag spelar in 10-12 stycken, så får jag se vilka som kommer med på CD:n.

Annars har det varit fint väder idag, solen har skinit från en klarblå himmel, och man borde väl må rätt bra.

Inga kommentarer: