fredag 13 april 2007

En vecka har gått...

...sen jag skrev något sist. Det säger en hel del om: hur lat jag är/hur lite det händer! Stryk det som ej önskas.

Nu händer det i alla fall lite grejor igen. I morgon åker jag till Jerry Söderberg i Kristdala och spelar in lite i hans studio. Det blir akustisk blues den här gången. Jag kan ju inte släppa mina gamla bluesrötter hur som helst, och helt och hållet glida ner i visträsket! Jerry är duktig på att spela in akustisk musik, så blir det inte bra är det inte hans fel. ;-)

Jag har blivit klar med min andra inspelning jag gjort på Impa Music Studio här i Västervik. Jag har fått ett prov-ex av mixningen och den låter väldigt bra om jag får säga det själv! Snart kommer ni att kunna köpa ert eget exemplar, lyckostar!

Nu ska jag åka till Gamleby för att gratulera min gamla mamma som fyller år. Hon fyller 29 för femtielfte gången. ;-)

Inga kommentarer: