fredag 6 april 2007

Dax att blogga ifatt lite.

Nu har jag inte skrivit på ett tag, så jag får väl uppdatera lite. Först problemen med min nya Eastman-gitarr. Dom har löst sig! Det var inget större fel, dragstången hade låst sig, men det kunde jag fixa själv. Nu sjunger den alldeles superbt, och är som en dröm att spela på!

Idag och i morgon ska jag spela på kriminalvårdsanstalten här i stan. Sammanlagt nio (!) "smågig" på lika många avdelningar. Fem idag och fyra i morgon. Jag lär väl kunna låtarna i sömnen innan jag är klar. ;-)

Det går även framåt med min skiva. Allt är inspelat, det är bara mixning kvar. Eventuellt ska jag ta om en låt helt och hållet, jag vill nog ha nylonsträngad gitarr på den. Jag hoppas kunna släppa skivan framåt maj-juni nån gång.

Dessutom kan jag konstatera att ingen läser min blog, i varje fall inte enligt enkäten. Men jag ger inte upp, jag bloggar glatt vidare!

1 kommentar:

marianne sa...

Jag läser visst!!!