tisdag 15 maj 2007

VisSkolan i Västervik fyller 5 år!

VisSkolan i Västervik har firat sin 5-års dag fredag lördag och söndag. Ett 50-tal gamla elever slöt upp, däribland nästan hela min klass. Det var kul att träffa alla igen, givetvis! Fredagen var det olika work shops, jag hade skrivkurs med Kristina Kjellson, en alldeles fantastisk kvinna. På kvällen var det pub-gig och senare en nattkonsert i Marieborgskyrkan där jag medverkade. Jag tycker nog jag gjorde ett bra gig, om jag får säga det själv! Givetvis var det eftersits till långt fram på småtimmarna!
Lördagen bjöd på vistolkning med Stefan Sundström, och senare på kvällen konsert med Stefan, Johan Johansson, Kristina Kjellsson och Jan Olof Andersson. Även skolans lärare, Ingrid Hogman och Jimmy Ginsby lirade. En helkväll! Sen blev det fest igen, med god mat och goda vänner!
Söndagen bjöd på utomhuskonset med gamla visskoleelever. Jag han med att lira lite där oxå, ihop med mina två "favorit-Annor" Anna "Li" Liliekvist och Anna "Kay" Karlsson. Skitkul att få lira med dom igen!

Inga kommentarer: